צור קשר
לעמותת שק"ל - שילוב קהילתי לאנשים עם מוגבלויות, דרוש/ה מנהל/ת חשבונות.
לעמותת שק"ל - שילוב קהילתי לאנשים עם מוגבלויות, דרוש/ה מנהל/ת חשבונות. העבודה היא בהיקף של 100% משרה, 8.5 שעות ביום, בימים ראשון- חמישי, בשכונת תלפיות בירושלים. העבודה היא בצוות של מנהלות חשבונות, בכפיפות למנהלת הכספים של העמותה.
התפקיד דורש רישום פקודות יומן, התאמות בנק, תשלומים, דיווח לרשויות, ביצוע ניתוחים, בקרה להכנסות והוצאות ועוד.
דרישות התפקיד:
הנהלת חשבונות סוג 3 - חובה
ניסיון של 5 שנים לפחות בהנהלת חשבונות ובסגירה עד למאזן - חובה
ניסיון של שנתיים לפחות בתוכנת הפריוריטי - חובה
ידע באקסל ובכל תוכנות האופיס- חובה
תינתן עדיפות לבעלי/ות ניסיון בתחום העמותות. התפקיד דורש יחסי אנוש מעולים, נכונות לעבודה מאתגרת ומאומצת, מקצועיות, אמינות, חריצות ויוזמה, חריפות מחשבה ויכולת אנליטית. נדרשת התחייבות לטווח ארוך. תחילת עבודה מיידית. תנאים טובים למתאימים.
קורות חיים ניתן לשלוח לאורלי מזרחי, מנהלת משאבי אנוש orlym@shekel.org.il . רק פניות מתאימות ייענו
כל הזכויות שמורות ללשכת יועצי מס בישראל
לשכת יועצי מס בישראל - רח' גולדברג 4 תל-אביב 61369, טל' 03-5608980, פקס' 03-5661573, דוא"ל: info@ymas.org.il