• חברות וחברים יקרים, אני שמח וגאה להציג בפניכם את המגזין הדיגיטלי השנתי של לשכת יועצי המס - עסקים כרגיל. המגזין הופק על ידי וואלה, ועולה היום לאתר וואלה למשך חודש ימים. בשנה שעברה המגזין זכה לחשיפה של מאות אלפי בעלי עסקים באופן חסר תקדים, כך שהמשמעות של חשיפה זו עבורינו יועצי המס היא מכרעת. המגזין הופק כחלק משיתוף הפעולה המוצלח בין הלשכה לבין בנק לאומי - שהוא הבית של העסקים הקטנים והבנוניים, אשר רואה בנו שותף חשוב ומשמעותי - כמי שמייצג את המגזר הזה. והפעם במגזין, מעבר למאמרים המקצועיים שכתבו יועצ
    לפרטים
  • חברות וחברים יקרים , 

    רצ״ב כתבה שפורסמה אתמול בערב בעיתון גלובס בנושא הדחייה בדיווח ובתשלומים לרשויות המס, בעקבות המצב הביטחוני, בה צויינה פעילותה ומעורבותה של הלשכה בנושא עם ציטוט של יוע״מ אייל אלון , סגן הנשיא, על חשיבותה של הדחייה למגזר העסקי. 

    שוב, תודה לעושים במלאכה ולהנהלת הלשכה שפעלה ימים ולילות (לילות מכיון שהחלק הגדול מהפעילות, הקשר, השיח, שיחות הוועידה ביו כל הגורמים והלחץ שהופעל על האוצר ורשות המיסים נעשה מחו״ל בשעות הפוכות מישראל - עקב שהיית נשיא הלשכה בטיול משפחתי שם).  

     

    בברכה , 

    יוע״מ ראפע אמרה, סגן נשיא הלשכה ויו״ר ועדת הקשר

    יוע״מ בני קיויתי, יו״ר וועדת המיתוג 

     

    לפרטים
  • חברות וחברים, רצ"ב לינק לכתבה בגלובס בה מובאת תגובתו של נשיא הלשכה ליוזמת החקיקה של יום שבתון בבחירות לרשויות המקומיות.
    לפרטים
  • חברות וחברים יקרים, רצ"ב לינק לראיון עם נשיא הלשכה בגלי צה״ל בנושא הזכויות לעצמאיים.
    להאזנה
  • חברות וחברים, מצורף לינק לראיון נשיא הלשכה ב 103 FM – אצל גבי גזית - בנושא זכויות העצמאיים.
    להאזנה
כל הזכויות שמורות ללשכת יועצי מס בישראל
לשכת יועצי מס בישראל - רח' גולדברג 4 תל-אביב 61369, טל' 03-5608980, פקס' 03-5661573