• לפרטים
  • חברות וחברים יקרים, 

    רצ"ב לינק להופעתו של נשיא הלשכה אתמול בתוכנית הלילה הכלכלית בערוץ 2 - רשת כלכלית, בנושא השקת שדולת העצמאים היום בכנסת שמטרתה השוואת הזכויות של העצמאיות והעצמאיים לאלו של השכירים. 

    בדברים שישא היום נשיא הלשכה בכנסת הוא ידגיש את האפליה של ציבור העצמאיים, את העיוות והלאקונות החוקיות בכך שציבור של מאות אלפי עצמאים ועצמאיות מוצא את עצמו מופקר מבחינת ההגנות הסוציאליות הכי בסיסיות שאין לו, ואת העובדה שאנו יועצי המס שמייצגים את העצמאים מול רשויות המס עדים לקשיי ההישרדות היומיומיים שהם נאלצים להתמודד איתם.   

    לידיעתכם ביום א' עולה לוועדת שרים לחקיקה, הצעת החוק של לשכת יועצי המס וחברת הכנסת מרב מיכאלי - התראה לפני עיצום כספי - לפיה לא יוטל עיצום כספי על אזרחי ישראל לפני שהם קיבלו על כך התראה בכתב אודות המחדל שעליהם להסיר וינתן להם זמן סביר להסיר אותו. 

    לפרטים
  • חברות וחברים יקרים, 

    רצ"ב קישור להופעתו של נשיא הלשכה בתוכנית הלילה הכלכלית של ערוץ 2 - רשת כלכלית

    בנושא - הערכות לדוחות השנתיים 

    לפרטים
  • מאחר ולשכת יועצי המס הייתה מעורבת ושותפה להחלטות ברפורמה בשוק הדיור , הן בשיח יום יומי ישיר עם שר האוצר ובכירי לשכתו והן בגיבוש המלצות וניר עמדה סדור ומקצועי לשר האוצר שפרט את מכלול הפעולות הנדרשות לרפורמה בשוק הדיור , התעניינה התקשורת לתגובתנו בנושא.

    רצ״ב קישורים להופעתו אמש של נשיא הלשכה בכתבה שעסקה בנושא במהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 2 , לראיון שנערך עם נשיא הלשכה בתוכנית הבוקר של גיא זוהר ברדיו 103 fm , למאמר דיעה שכתב נשיא הלשכה שפורסם היום בישראל היום ולתגובתו שפורסמה אמש בעיתון גלובס.

    חדשות ערוץ 2               [לחץ כאן] 

    תכנית הרדיו 103FM      [לחץ כאן] 

    לכתבה בישראל היום      [לחץ כאן]

    לפרטים
  • רצ"ב לינק להופעתו של נשיא הלשכה , בתכנית הלילה הכלכלית של ערוץ 2 – רשת כלכלית, בנושא ימי מחלה פיקטיביים .
    לצפייה
כל הזכויות שמורות ללשכת יועצי מס בישראל
לשכת יועצי מס בישראל - רח' גולדברג 4 תל-אביב 61369, טל' 03-5608980, פקס' 03-5661573