• תיאור המשרה: גביה של תיק לקוחות קיים מעקב ובקרה על חובות הלקוח שיחות יזומות ללקוחות חייבים הפקת חשבוניות וחיוב באשראי טיפול בביטולים וזיכוי הלקוח מתן מענה טלפוני ללקוחות החברה דרישות: יחסי אנוש מעולים התפקיד דורש רצינות, אחריות ומסירות תודעת שירות גבוהה יכולת עבודה תחת לחץ ועבודת צוות ידע בסיסי בבק אופיס היקף המשרה: משרה מלאה שכר מוצע: 6,000 ₪ -8,000 ₪ קורות חיים למייל finance@insurance.org.il
    לפרטים
  • דרוש/ה מזכיר/ה עם ידע בהנה"ח (אפשר ללא ניסיון) שעות 11-16 (יש גמישות בשעות) קו"ח למייל: orit@sz-cpa.com
    לפרטים
  • דרוש/ה נציג/ת שירות לקוחות טלפוני לצוות התמיכה והשירות בבית תוכנה, ט.מ.ל. מערכות מידע, דרוש/ה נציג/ת שירות לקוחות טלפוני. התמיכה הינה ללקוחות החברה בתוכנות המקצועיות פרי פיתוחה, החל משכר ונוכחות, דרך מיסוי וחשבונאות ועד ניהול משרד. ט.מ.ל. מעניקה לכם/ן הזדמנות חד פעמית ללמוד מקצוע בעולם החשבונאות וכן, ללמוד מערכות מחשוב פיננסיות. דרישות: * נסיון קודם במתן תמיכה ושירות - יתרון. * גישה לעבודה עם מחשבים - חובה. * אחראיות ומשמעת עצמית. * זמינות מידית לעבודה ולטווח ארוך. על המשרה: * שכר מתגמל ותנאים
    לפרטים
  • למשרד יועץ מס באזור רמת גן דרושות פקידות למשרה מלאה.

    לפרטים- 03-6167888-7 אייל
    ניתן לשלוח קו"ח למייל- eyal@aatax.co.il
    לפרטים
כל הזכויות שמורות ללשכת יועצי מס בישראל
לשכת יועצי מס בישראל - רח' גולדברג 4 תל-אביב 61369, טל' 03-5608980, פקס' 03-5661573