עדכון חשוב בעניין שינוי פנים ארגוני בלשכה ושינויים בעניין דמי החבר
לאחרונה שקדנו על תוכנית מקיפה לשינוי המבנה הארגוני של הלשכה ואכן בתאריך 02.12.2014 נתקבלו החלטות ע"י האסיפה הכללית שבעיקרן:
  •          הפחתת גובה דמי החבר תוך התחשבות ביועצי מס בסטאטוסים שונים כגון יועצי מס צעירים או לחילופין יועצי מס פנסיונרים וכדומה.
  •          קביעת דמי חבר אחידים בכל סניפי הלשכה
  •          ביטול התשלום בסך 100$ עבור קרן הלשכה
  •          ריכוז הנהלת החשבונות של סניפי הלשכה במשרדי ההנהלה הארצית
  •          ועוד
להלן גובה דמי חבר שנקבעו לשנת 2015:

 
******* תזכורת – דמי החבר מהווים הוצאה מוכרת לשכיר ועצמאי *******
מובהר כי דמי החבר הינם שנתיים ואינם מושפעים ממועד הצטרפות החבר.
חבר שיצטרף במהלך השנה, ישלם מחיר שנתי מלא כפי ששילם חבר שהחל לקבל שרותי הלשכה ונרשם כחבר בחודש ינואר. לדוגמא: עצמאי שהצטרף בחודש מרץ 2015 ויבצע התשלום בהוראת חיוב חודשית, ישלם בסך הכל הכללי 1,680 ₪ עבור שנת 2015.
* ההנחה תינתן למשלמים בהוראת חיוב באמצעות כרטיס אשראי בהוראת קבע
ניתן לשלם בהוראת קבע בתשלום אחד ובתנאי שמועד הפירעון לא יאוחר מ-31 למרץ בכל שנה קלנדרית
כמו כן, זכאים להנחה המשלמים באמצעות המחאה בגין כל שנת 2015 (דוגמא: יועץ מס עצמאי 1,680 ₪) שתועבר ללשכה עד ליום 31.12.2014 ושתאריך פירעונה לא יאוחר מיום 31.03.2015.
 ** דמי החבר ליועצי מס חדשים, תקפים למשך 5 שנים מתאריך ההסמכה.
***דמי החבר החל מנת 2016 ישולמו אך ורק באמצעות הוראת חיוב חודשית בכרטיס האשראי
לפני שנתיים יצאה לשכת יועצי המס לדרך חדשה וביחד עם ההנהלה וצוות הפעילים אשר עומדים לצידי לאורך כל הדרך, הצלחנו להביא לשינוי פני המקצוע ולהשיג את המטרות שהצבנו לעצמנו. אך המלאכה עדיין מרובה והאתגרים העומדים לפנינו רבים. על מנת שיהיה בידינו הכוח להשיג את היעדים ולעשות את השינויים הנדרשים לעתידנו אנחנו חייבים הצטרפות של כל אחד ואחת מכם ללשכת יועצי המס. לשכה גדולה וחזקה היא הערובה היחידה להמשך הקיום המכובד של המקצוע שלנו וביום שנמנה 3,000 חברים, השמיים לא יהיו הגבול עבורנו, הם יהיו רק ההתחלה !!!
 
כל מי שעתיד המקצוע, שהוא מרכז חייו, יקר לו וכל מי שמעוניין שהתדמית והמעמד המקצועי של המקצוע החשוב בו הוא עוסק, יעלה ויגיע למקום הראוי לו, וכל מי שיודע שחברות בלשכה תעניק לו גב אישי משמעותי מול רשויות המס חייב להתייצב, להשקיע בעתידו ולהצטרף ללשכה . 
חברות בלשכה מהווה תעודת ביטוח למקצוע יועץ המס והיא ההשקעה הבסיסית ביותר בעתידנו. אם יועצי המס לא יהיו מוכנים להשקיע בעצמם, תהייה לנו בעיה לשמר את המקום אליו הגענו - למרכז הקהילה העסקית, המקום שאליו תמיד שאפנו להגיע.... זה אך ורק בידנו ובאחריותנו – אף אחד מלבדנו לא יעשה זאת עבורנו !!!
אני מניח שכל בר דעת מבין שככל שקרנו של המקצוע עולה יש לכך השפעה  על כל אחת ואחד מאתנו באופן ישיר, בין אם אנחנו עצמאיים או שכירים. מעמדם של השכירים השייכים למשפחת יועצי המס עולה בהתאם - כלפי סביבת העבודה שלהם והמעסיקים שהחלו להבין שהם מעסיקים אנשי מקצוע מהשורה הראשונה שיש להם השפעה ומעמד ציבורי גבוה
אני יכול לציין בסיפוק ובגאווה שבחודשים האחרונים מסתמנת מגמת הצטרפות ונהירה של יועצי מס אל ״כותלי הלשכה״ אך זו עדיין תחילתה של דרך חדשה, ואני קורא לכל מי שטרם עשה זאת- הצטרפו וחזקו את הלשכה !!
 
לחידוש חברות לשנת 2015 – לחץ כאן
להצטרפות ללשכה – לחץ כאן
 
*מי מכם שאין באפשרותו למלא הטופס האינטרנטי המצורף או מעוניין לשלם באופן אחר ולא בכרטיס אשראי, ימלא טופס ההצטרפות המצ"ב וישלח למשרדי הלשכה במייל: info@ymas.org.il  או בפקס:03-5661573 
 
בברכה,
ירון גינדי  - נשיא לשכת יועצי המס 
 
 
כל הזכויות שמורות ללשכת יועצי מס בישראל
לשכת יועצי מס בישראל - רח' גולדברג 4 תל-אביב 61369, טל' 03-5608980, פקס' 03-5661573