שיתוף פעולה של לשכת יועצי המס עם א. רפאל ושות' עו"ד
חברות וחברים יקרים,
 
אני שמח לבשר לכם כי התחלנו בערוץ של שיתוף פעולה עם משרדו של עו"ד, ד"ר אמנון רפאל ועו"ד, רו"ח שלומי לזר.
 א.רפאל ושות' הינו משרד בוטיק בתחום המיסוי, המייעץ ללקוחותיו בנושאי מיסוי ישראלי ומיסוי בינ"ל לרבות מס הכנסה, מיסוי מקרקעין, מס ערך מוסף, חוקי עידוד, תגמול בכירים ומיסוי נאמנויות. שותפי המשרד, ד"ר אמנון רפאל ושלומי לזר מוכרים כברי-סמכא בתחומם והם המחברים של סדרת הספרים הידועה והמובילה בדיני מסים - "מס הכנסה", המצוטטת בפסקי דין רבים בתחום דיני המיסים.
המשרד מתמקד במתן חוות דעת ובליטיגציה בענייני מיסים והינו בין המשרדים המובילים בתחום המיסוי בכלל ובתחום הליטיגציה בתיקי מסים בפרט.
המשרד מעניק ללקוחותיו ייעוץ משפטי ברמה גבוהה ומקפיד על השקעת מאמצים במחקר משפטי בדרך למציאת פתרונות יצירתיים וייחודיים. לחוות-הדעת של המשרד, ערך רב בעיני העמיתים למקצוע ורשויות המס. לנגד עיני המשרד עומדים היחס ללקוח והשירות האישי.
המשרד נמצא בחוד החנית של תחום המסים והוא מעודכן בכל עת בכל החידושים בתחום. המשרד משקיע מאמצים רבים בעדכון והוצאה מחודשת של סדרת הספרים המובילה בדיני מסים "מס הכנסה" שכתבו שותפי המשרד. השותפים, המוכרים כברי סמכא גם באקדמיה ובמחקר, מרצים תדיר, ומעורבים בכל עת בתיקי לקוחותיהם.
באתר האינטרנט של המשרד – www.rafael-law.co.il מתפרסמות מעת לעת תמציות חוות דעת שניתנו על ידי המשרד תוך הקפדה על חסיון הפרטים המזהים של כל המעורבים בדבר.
במסגרת שיתוף הפעולה של לשכת יועצי המס עם א. רפאל ושות' עו"ד יינתן שירות של מענה לשאלות ולסוגיות מקצועיות של חברי הלשכה בסוגיות של מיסוי חברות, מיסוי בינלאומי, מיסוי מקרקעין, מס ערך מוסף,חוקי עידוד, תגמול בכירים ומיסוי נאמנויות.
לצפייה בפרופיל המשרד לחץ כאן
 
חברי לשכה יקרים, על מנת לממש זכותכם זו, הנכם רשאים לשלוח שאלתכם למזכירות הלשכה במייל ותקבלו מענה תוך 3 ימי עסקים ובסוגיות מורכבות ייתכן כי יידרש זמן ארוך יותר.
 
לשכת יועצי המס תמשיך לפעול למען חבריה על מנת לשמור על רמתם המקצועית הגבוה ולספק מענה לשאלות במגוון תחומי עבודתכם עם שורה של מיטב היועצים:
 
  •          דורון, טיקוצקי, צדרבוים ושות'
  •          עו"ד איתן צחור
  •          שיף הזנפרץ רו"ח
  •          ויטה- אלגרנטי רו"ח
  •          עו"ד, משפטן, גקי מצא
  •          דודי הירשברג, יועץ פנסיוני
  •          יוע"מ פעילי הלשכה
  •           
 
אנחנו קוראים שוב ליועצי המס שאינם רשומים בלשכה להצטרף לליגה המקצועית הגבוהה של ציבור יועצי המס
 
להצטרפות ללשכה לחץ כאן
לחידוש חברות לחץ כאן
 
 
בברכה,
יוע"מ ירון גינדי,
נשיא הלשכה

 
כל הזכויות שמורות ללשכת יועצי מס בישראל
לשכת יועצי מס בישראל - רח' גולדברג 4 תל-אביב 61369, טל' 03-5608980, פקס' 03-5661573