הלשכה בתקשורת - הצעת חוק חדשה שיזמה לשכת יועצי המס למען זכויותיהם של העצמאים הוגשה לכנסת על ידי ח"כ משה גפני , גילה גמליאל, מרב מיכאלי ועפר שלח -ראשי שדולת העצמאיים בכנסת
חברות וחברים יקרים, משפחת יועצי המס
אנו שמחים וגאים לידע אתכם שהצעת החוק שיזמה לשכת יועצי המס שמטרתה להשוות את התנאים של העצמאים לאלה של השכירים בעניין אבטלה, דמי לידה, מילואים לרבות הפרשות לפיצויים נחתמה והוגשה לכנסת ע"י ראשי שדולת העצמאים בכנסת.
הצעת החוק ותמיכתם של חברי הכנסת בה, זכתה לסיקור תקשורתי רחב בימים האחרונים.
לצפייה בכתבה שהתפרסמה בכלכליסט על היוזמה ותמיכת הח"כים לחץ כאן
 
עוד בענין זה.... השבוע התקיימה ועידת העסקים הקטנים של כלכליסט. מבין הדוברים, נשא דברים ח"כ משה גפני אשר ציין בפה מלא שבקדנציה הזו יחוקקו חוקים סוציאלים לעסקים קטנים והביע תמיכה בהצעות החוק:
"חתמתי ואנחנו מניחים, מרב מיכאלי ואנוכי, הצעת חוק שניסח נשיא לשכת יועצי המס ירון גינדי, להעמיד את העצמאים באותם תנאים סוציאליים כמו השכירים החוק מונח בקדנציה הזו ונתמודד איתו" – כך אמר ח"כ גפני בנאומו בועידה.
לצפייה בכתבה שהתפרסמה בדה מרקר בגין דבריו של ח"כ גפני בוועידה לחץ כאן
 
נשיא הלשכה מר ירון גינדי, השתתף בפאנל בועידת העסקים האמורה, שנושאו: "מי יציל את העסקים הקטנים במדינת ישראל" יחד איתו ישבו ח"כ אלי כהן, ח"כ אראל מרגלית ומנכ"ל להב מוטי שפירא.
 
במעמד זה הציג נשיא הלשכה את הצעת החוק שהבסיס שלו הוא מודל העסקה עצמית שבה העצמאי יהיה רשאי להנפיק לעצמו תלוש שכר שבאמצעותו יהיה זכאי לאותם התנאים כמו של השכיר.
בנוסף, הציג נשיא הלשכה 2 הצעות חוק נוספות משלימות שמטרתן היא להפסיק את האפליה הבלתי מוסרית הקיימת שממנה סובלים כ-500,000 עצמאים ולספק מנגנון הגנה לעצמאי שייתן לו מענה במקרה של  אובדן השתכרות מכל סיבה שהיא !!    
לצפייה בכתבה ובסרטון הפאנל מתוך הועידה שפורסמו באתר כלכליסט לחץ כאן
 
ובנוסף להלן כתבה מהעיתון המודפס של כלכליסט:
 
 
חברים יקרים, זוהי לא פחות מתחילתה של מהפכה בזכויות העצמאים והעסקים הקטנים  שמהווים מנוע הצמיחה של המשק הישראלי ואנו גאים להוביל אותה !!!
 
 
זכרו - כוחה של הלשכה תלוי בכם! קידום מעמד המקצוע מותנה בהצטרפות שלכם! אנו נוכל לעמוד באתגרים הרבים העומדים בפנינו אך ורק באם יצטרפו אלינו כל יועצי המס בארץ. 
 
לשכה גדולה וחזקה היא הערובה היחידה לקיום המכובד של המקצוע שלנו. 
 
אנו מזמינים אתכם להצטרף ללשכה עוד היום ולהתחיל את השינוי כבר עכשיו.
 
 
 
לחידוש חברות והצטרפות ללשכה לחץ כאן
 
בברכה,
דנה זטלאוי- כהן,
יו"ר מטה הצעירים
גיתית שלומי,
ממונת תחום חקיקה וקשר עם הכנסת
אייל אלון,
סגן הנשיא ויו"ר ועדת מיסוי
 
 
כל הזכויות שמורות ללשכת יועצי מס בישראל
לשכת יועצי מס בישראל - רח' גולדברג 4 תל-אביב 61369, טל' 03-5608980, פקס' 03-5661573