פגישה בין שר האוצר לנשיא הלשכה

 
 
         חברות וחברים יקרים , משפחת יועצי המס ,
אנחנו שמחים לבשר לכם שביום ג' התקיימה פגישה ארוכה בין שר האוצר משה כחלון לנשיא לשכת יועצי המס ירון גינדי .

נשיא הלשכה העלה בפגישה מספר נושאים חשובים ,שעל סדר היום , במיוחד את נושא החקיקה להשוואת התנאים הסוציאליים לעצמאיים והטיפול בקהל לקוחותינו העסקים הקטנים .
כמו כן ביקש נשיא הלשכה למסד מחדש את פגישות השולחן העגול יחד עם השר ואו סגנו והעלה בפניו את נושא השיוויון בנטל הדיווח לרשויות המסוהדגיש בפניו את החשיבת של הרחבת בסיס הדיווח של אזרחי ישראל, עד למצב שנגיע לחובת דיווח כללית, במיוחד לאור מצלחת המהלך של משלוח 106,000 טופסי 5329 שהביאו לגביית מאות מיליוני שקלים.
במסגרת הפגישה נערך גם ראיון מצולם למגזין הלשכה שיצא הפעם גם במהדורה אינטרנטית דיגיטלית , מעבר למהדורה המודפסת,  שעתידה להתפרסם ולהיות מצורפת לעיתון גלובס וכלכליסט .
בראיון הציג נשיא הלשכה לשר מספר שאלות  שהיה חשוב לנו להביא למודעות הציבור   .
מאחר ושר האוצר ניהל כעצמאי עסק קטן בחיפה הוא מכיר את כל החסמים והאתגרים העומדים בפני העסקים הקטנים ומודע לכך שהבירוקרטיה פוגעת בתפוקה של העסקים ושיש להילחם בה בתוכנית מסודרת .
לאור הכרותו עם מגזר העצמאיים הוא הבטיח לפעול למענם הן בפעולות וחקיקה לצימצום הבירוקרטיה והן בנושא החשוב של השוואת התנאים הסוציאליים .
מסיכום הפגישה עולה שהשר כחלון פועל וימשיך לפעול למען המגזר העסקי בכל המישורים, בנוסף לטיפול בבירוקרטיה החוסמת התייחס השר  גם לנושא אפליית העצמאים מבחינת הזכויות הסוציאליות והבטיח כי תהיה התקדמות אמיתית גם בנושאים אלו.
השר התייחס לפעילותה של לשכת יועצי המס ואמר כי הוא חושב ששיתוף הפעולה הוא חשוב והכרחי, מאחר ובסוף המייצגים הם המוציאים לפועל של החוקים, תרומתם בשלבי החקיקה היא גורם מאזן .

 
 
כל הזכויות שמורות ללשכת יועצי מס בישראל
לשכת יועצי מס בישראל - רח' גולדברג 4 תל-אביב 61369, טל' 03-5608980, פקס' 03-5661573