מגזין הדגל המודפס של לשכת יועצי המס הופץ היום בעיתונים היומיים בעשרות אלפי עותקים
 

חברות וחברים יקרים, משפחת יועצי המס,
 
 
 
אני גאה נרגש ומתכבד להודיע לכם שהמהדורה המודפסת של המגזין "עסקים כרגיל" - מגזין הדגל של לשכת יועצי המס , חולק היום בעשרות אלפי עותקים למנויי כלכליסט ( בדר״כ צמוד לידיעות אחרונות ) והארץ - דה מרקר  !
 
המגזין במהדורה המודפסת שלו ,  מנגיש לציבור מידע מקצועי ומביא בפניהם גם ראיונות שערכנו עם שר האוצר וחברי כנסת, בנושא ההווה והעתיד של העצמאיים והעסקים הקטנים – קהל לקוחותינו , מה שיחד עם החשיפה הדיגיטלית של המגזין שהושק לאחרונה באתר וואלה ממקם אותנו כאוטוריטה המקצועית בתחום המיסוי , מקדם את מעמדנו התדמיתי והמקצועי וממקם אותנו כמי שמייצג את העצמאים והעסקים הקטנים והבינוניים .
 
המגזין ישלח גם בדואר ליועצי המס ולרשימה ארוכה של בעלי עסקים , מובילי דעת קהל , עובדי רשות המיסים וביטוח לאומי , חברי הכנסת וממשלת ישראל , כך שבקרוב תוכלו לעיין, להתרשם ולהתגאות.
 
בשנים האחרונות הורחבו תחומי הפעילות, האחריות והביצוע שלנו  כיועצי המס והמעורבות של פעילי הלשכה שלנו בולטת כיום בכל הליכי החקיקה והועדות המקצועיות ברשות המיסים ובכנסת מה שהפך אותנו, את יועצי המס , לצומת המרכזית של המגזר העסקי אליה מתנקזות כל הבעיות המחייבות טיפול מקצועי, מקיף, אמין ואחראי מצד הנישומים הרואים בנו ברי סמכא בלעדיים עבורם, עובדה שמחייבת אותנו  להיות בעלי ידע מקצועי נרחב, ולהכיר נושאים רבים ומורכבים ביותר, כדי לעמוד במטלות ובאחריות המוטלות עליהם.
 
אחת ממטרות העל של המגזין, היא להמחיש לקוראים את העובדות הנ"ל  ולהכיר להם את מקצוע יעוץ המס, עמידה על חשיבותו תוך כדי מבט על האנשים שמאחורי המקצוע.
 
אני שמח לספר לכם שעל המגזין הדיגיטאלי קיבלנו תגובות חיוביות מחחמות לב מאנשי רשות המיסים, מחברי כנסת, שרים ומשר האוצר באופן אישי .
 
לקריאה במגזין הדיגיטאלי לחצו על הקישור הבא:
 
http://mag.walla.co.il/item/2919620
 
 
 
בהזדמנות זו אני מבקש לקדם בברכה את יועצות ויועצי המס הרבים שהצטרפו לאחרונה ללשכה וקורא באופן אישי למי מכם שטרם הצטרף אלינו, לעשות זאת, לחזק את הלשכה, ומתוך כך לחזק את המקצוע !!!!
                                                                                                                                                                                          
ניתן להצטרף בפשטות ובקלות דרך אתר האינטרנט: https://www.ymasreg.org.il/
 
 
 
 
 
בברכה ורגשי ידידות,
 
יוע"מ ירון גינדי
נשיא לשכת יועצי המס
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות ללשכת יועצי מס בישראל
לשכת יועצי מס בישראל - רח' גולדברג 4 תל-אביב 61369, טל' 03-5608980, פקס' 03-5661573