יועצי המס המייצגים עסקים בירושלים שימו לב! בשורות טובות- סיימנו את הטיפול בנושא קבלת אישורים של יועצי מס ברשות לפיתוח לירושלים
יועצות ויועצי מס נכבדים,
במהלך השבוע שעבר פנה אלי יו״ר סניף ירושלים, יוע״מ בני גל, בנוגע לאפליית יועצי המס בכל הקשור להגשת טפסי התביעה לסיוע על ידי הרשות לפיתוח ירושלים. 
בעקבות פנייתו הוצאנו, באמצעות היועץ המשפטי של הלשכה עו"ד איתן צחור מכתב פניה למנהל הרשות לפיתוח ירושלים ופנינו למספר גורמים, בינהם ח"כ גפני, ח"כ מירב מיכאלי, מנהל רשות המיסים, ובעזרתה של יוע״מ רחלי סקעת, גם ללשכת השר אלקין, הממונה על הרשות לפיתוח ירושלים.
אני שמח לבשר לכם שפניתנו נשאה פרי והתבשרנו היום שוועדת המענקים, שהוקמה על פי הנוהל שבנדון, דנה בפניית לשכת יועצי המס, והחליטה לאפשר את הגשת המסמכים בחתימת יועצי המס.  
זו דוגמא נוספת, אחת מיני רבות, המוכיחות את נחיצותה של לשכה חזקה שכל תפקידה הוא לדאוג לאינטרסים החיוניים של משפחת יועצי המס.
על מנת לחזק את הלשכה, בכדי שנוכל לפעול בהצלחה ולעמוד באתגרים הנוספים העומדים בפנינו, בדרכנו לחזק את מעמדנו המקצועי והתדמיתי ולדאוג לאינטרסים החיוניים שלנו, אנו זקוקים שכל יועצי המס בארץ יצטרפו ללשכה וישקיעו בעתידם המקצועי. 
 
 
כל הזכויות שמורות ללשכת יועצי מס בישראל
לשכת יועצי מס בישראל - רח' גולדברג 4 תל-אביב 61369, טל' 03-5608980, פקס' 03-5661573