הזמנת FLY CARD יועצי מס בלחיצת כפתור!
חברות וחברים יקרים,
לשכת יועצי המס גאה להשיק את שיתוף הפעולה חסר התקדים בין הלשכה לבין FLY CARD מבית אל על! יועצי המס חברי הלשכה יהנו מהטבות בלעדיות וחסרות תקדים שלא תמצאו בשום מקום אחר! כרטיס האשראי ממותג עם לוגו לשכת יועצי המס בישראל!
ההטבות כוללות בין היתר :
* פטור מדמי כרטיס לשנה.
* 100 נקודות הנוסע המתמיד בהצטרפות!
* יחס המרה של נקודה אחת ל-250 ש"ח רכישות בכרטיס.
* יחס המרה של נקודה אחת לכל 500 ש"ח תשלומי רשויות (מע"מ/מס הכנסה/ביטוח לאומי)!
* הנחות והטבות בטיסות לחו"ל ליועצי המס חברי לשכה.
* יועץ מס חבר לשכה שכבר יש ברשותו FLY CARD ישמר את כל הנקודות שצבר עד היום ויצטרף למועדון ההטבות החדש! ויהנה מהטבות ליועצי מס.
 
 
אם אינך חבר לשכה אנו מזמינים אותך להצטרף לחץ כאן להצטרפות
 
להזכירכם, רק לשכה גדולה וחזקה היא הערובה היחידה לדאגה לאינטרסים החיוניים של המקצוע שלנו ושל קהל לקוחותינו ולכן ההצטרפות שלכם חיונית ומהווה השקעה הכרחית בעתיד המקצועי והתדמיתי האישי שלכם בפרט ושל מקצוע יעוץ המס ככלל. 
  
להלן מספר הבהרות בנוגע להזמנת הכרטיס
 1. ברישום מופיע כי ישנה עלות של 19.9 שח לחודש. בעת קבלת הכרטיס תתבקשו על ידי השליח להזדהות באמצעות תעודת יועץ מס. לאחר שתציגו תעודה תשויכו למסלול יועצי המס ותקבלו פטור מדמי הכרטיס.
 2. מסגרת אשראי. בעת הרישום המערכת מעניקה מסגרת מצומצמת של 2500 שח בחודש. לאחר הכרטיס ואישור הבנק המסגרת עולה ויכולה להגיע גם עד 100 אלף שח הכל על פי אישורי הבנק שלכם וחברת ויזה.
 3. למי שיש כבר מספר נוסע המתמיד בעת הרישום יש למלא את המספר וכרטיס האשראי ישויך אוטומטית למועדון הנוסע המתמיד.
 4. למי שיש כבר fly card ומשלם דמי כרטיס בימים הקרובים תיפתח אפשרות ממוחשבת להזין פרטי יועץ מס במערכת של אל על וליהנות מהטבות המגיעות ליועצי המס לרבות פטור מדמי כרטיס.
 5. ניתן לשלם בכרטיס fly card בכל חודש 15,000 שח לכל תשלום למוסד אך צבירת הנקודות היא עד תקרה של 30,000 שח לחודש. (תהפכו את עצמכם לחד חודשי).
 6. יחס המרה רשויות נקודה אחת על כל 500 שח.
 
 
כל הזכויות שמורות ללשכת יועצי מס בישראל
לשכת יועצי מס בישראל - רח' גולדברג 4 תל-אביב 61369, טל' 03-5608980, פקס' 03-5661573