הודעה על פתיחת השתלמויות מועצת יועצי המס
חברות וחברים יקרים,
משפחת יועצי המס ,
לאחר שנה של פעילות נמרצת מול מועצת יועצי המס ומאחר שהלשכה חרטה על דגלה לקדם את מעמדו המקצועי והתדמיתי של מקצוע יועץ המס ,
אנחנו שמחים לבשר לכם שהחל מסוף פברואר (אזור ת"א- גוש דן, במרץ) יחלו להתקיים ברחבי הארץ, ב 7 מוקדים שונים, הרצאות מקצועיות, במימון מלא של מועצת יועצי המס, הפתוחות חינם לכלל יועצי המס בישראל.
לראשונה הצליחה לשכת יועצי המס להוביל את מועצת יועצי המס להעניק תמורה לחברים בתמורה לאגרת יועץ המס שאנו משלמים.
כמובן שבנוסף להשתלמויות אלו תקיים הלשכה השתלמויות מקצועיות נוספות ותמשיך לפעול בנחישות לקידום האינטרסים החיוניים להמשך פעילותינו.
אני שוב מבקש וקורא לכל יועצי המס בישראל להצטרף ללשכה מאחר וכולנו מבינים שרק לשכה חזקה היא הערובה להמשך הקיום המכובד של המקצוע החשוב בו אנו עוסקים.
לשכת יועצי המס היא הבית של כלל יועצי המס בישראל והגוף היחידי שדואג לאינטרסים שלנו ושל ציבור הלקוחות שלנו.
הלשכה היא תעודת הביטוח לעתידנו המקצועי ובמידה וכל יועצי המס בישראל יצטרפו אליה מבטחיכם אני שנוכל לפעול יחד לקדם את מקצוע יועץ המס למעמד שטרם נראה בישראל.
המלאכה רבה בכל הקשור לקידום האינטרסים החיוניים שלנו אך היא תוכל להיעשות ביעילות ובתוצאות מרחיקות לכת עבורנו אך ורק באם כל אחד מכם יתגייס לטובת המקצוע שלו ולטובת העתיד המקצועי שלו ויצטרף ללשכה.
רוצים מעמד מקצועי ותדמיתי גבוהה יותר למקצוע שלנו? אל תעמדו מנגד ותחשבו שזה יקרה מעצמו, היו שותפים לכך, תתרמו לכך !!!! תצטרפו למשפחה אחת גדולה שהלשכה מייצגת אותה ופועלת עבורה.
לסיום,
רצ"ב מכתבו של מר משה אשר (מנהל רשות המיסים) בכובעו כיו"ר מועצת יועצי המס, המודיע על פתיחת ההשתלמויות של מועצת יועצי המס.
בימים הקרובים תקבלו במייל את תוכנית ההשתלמויות של פברואר, ידוע לי שההתרעה קצרה, אבל רצינו לקבוע עובדה ולהוציא את ההשתלמויות אל הפועל, זה לאחר שהתגברנו על אתגרים של רגולציה של המדינה בנושא .
מיד בקבלת התוכנית, לפי אזורי ההשתלמויות, תינתן לכם ההזדמנות להירשם דרך אתר מועצת יועצי המס או באתר לשכת יועצי המס, לכל השתלמות שתחפצו.
להרשמה להשתלמויות לחץ כאן
                                                                                                         בברכה,
                                                                                                    יוע"מ ירון גינדי,
                                                                                                     נשיא הלשכה
 
 
כל הזכויות שמורות ללשכת יועצי מס בישראל
לשכת יועצי מס בישראל - רח' גולדברג 4 תל-אביב 61369, טל' 03-5608980, פקס' 03-5661573